Bangkok!

25 juni 2015 - Bangkok, Thailand

12 uurtjes verder en in een compleet andere wereld. Aangekomen op het vliegveld in Bangkok merk je dat meteen al door voornamelijk de temperatuur en dat Het zo vochtig is,zweten dus! Maar goed stempeltje op het paspoort,bagage opgehaald en toen op zoek naar de taxi maar die was snel gevonden want er stond al een Thai's vrouwtje me op te wachten, die een bord hooghield met mn naam erop,top.

Dus mee in de mini-van,die er trouwens heel kitsch maar luxe uit zag;) kwamen meteen in de spits terecht, dus deden er bijna nog een uur over naar mn hostel. Maar dat maakte niet uit want je keek je ogen uit want wat een chaos,Parijs is er niks bij..

Ingecheckt in het hostel nog een paar uurtjes liggen en toen een rondje door de buurt. Dus de omgeving wat verkend, waar je je ogen echt uitkijkt de drukte,geuren,kleuren wat een aangename chaos;). Trouwens het flatgebouw wat ook in de film de hangover voor komt waar ze op het dak uitkomen staat hier om de hoek,vandaag nog maar eens langsgaan.

Maar zo meteen heb ik eerst een fietstour door Bangkok geboekt! Daar naartoe word al een opgave, moet 15 min lopen dan een half uur met de skytrain, weer een stukkie lopen en dan een tour van 4 uur.. Komt goed!..

Trouwens hiernaartoe een hele goede vlucht gehad, zat een verlegen Thai's meisje naast me dat uiteindelijk op me schouder in slaap viel dus daar heb ik niet veel last van gehad;)

morgen nacht om 5uur word ik weer opgehaald naar het vliegveld om vanuit daar verder te vliegen naar koh samui, een eiland in het zuiden van Thailand maar zal daar niet heel lang verblijven want pak dan de boot naar koh panghan, een naast gelegen eiland. waar ik tot iniedergeval 2 juli zal verblijven.

Maar nu snel door naar mn fietstour door bangkok!

1. Sylvia:
    25 juni 2015
    Leuk al van je te horen ! Fijn dat alles goed is gegaan . Wat gezellig al n Thaische op je schouder Geniet ervan x